Toyota Aygo : ريزنقش ژاپني در نمايشگاه خودرو ژنو

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


Toyota Aygo : ريزنقش ژاپني در نمايشگاه خودرو ژنو

ا

2015 toyota aygo

همانطور که اطلاع داريد ، نمايشگاه سالانه خودرو ژنو در جريان است.تویوتا نسل دوم خودرو Aygo را برای رقابت با دو محصول فرانسوی ، نسل دوم پژو 108 و سیتروئن C1 ، در اين نمايشگاه معرفي کرده که در ادامه با آن آشنا خواهيم شد.


نسل دوم Aygo با رشد 25 میلی متری در  طول و کاهش 5 میلی متری در ارتفاع مواجه بوده است . پس از این تغییرات طول و ارتفاع این خودرو به ترتیب به 3455 و 1460 میلی متر رسیده است . Aygo در مقایسه با پسرعموهای فرانسویش به علت افزایش 8 میلی متری فاصله بین چرخ ها (track) و بهره گیری از  گرافیک X در نمای جلو ، چهره ای به مراتب جذاب تر دارد .  طراحی متفاوت در نمای عقب نیز سبب شده است تا خودرو بزرگ تر از آنچه که هست به نظر بیاید .

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید
 

موتور 3 سیلندر یک لیتری با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتن متر وظیفه تامین نیرو محرکه برای این کامپکت شهری را بر عهده دارد . به لطف این پیشرانه و کاهش ضریب درگ تا 0.29 ، مصرف سوخت Aygo در یک بازه اقتصادی قرار دارد ، تنها 4.1 لیتر به ازای پیمودن 100 کیلومتر !

در کابین نیز شاهد استفاده از یک کنسول ساده ذوزنقه ای هستیم که کاملا با ماهیت اقتصادی خودرو هماهنگ است . تغییر ابعاد افزایش 29 لیتری فضای بار را سبب شده است . صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و دوربین دید عقب از دیگر امکانات نسخه استاندارد Aygo می باشد .


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 95

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف